Sobrevivir sen vieiras ou, peor, sen Toñi Vicente: calafríos ao pedir un chourizo quente servido en prata, e poñer zapatos grandes e negros, como os que lle vexo aos ionquis na cola do comedor de San Francisco. Ver o fútbol de novo con certa resignación, recollido nunha intimidade case familiar, e poñer bufanda na casa aprendendo a coser: mercar ducias de gatos. A Praza da Verdura murcha coas cerdeiras desfloradas, como vermes de seda, e á tardiña as castañas quentes da Ferrería envoltas en papeis do xornal de hoxe. Propoñer sexo duro a mulleres de moral distraída, e ao chegar á casa bicarlles a meixela e invitalas a té para falarlles da miña paixón por Sherlock Holmes: e que non treman. Ao chegar o outono mirar polo meu corpo e pola miña saúde, e recoñecelos como meus cunha desas apertas que lles dan as noivas dos soldados cando voltan da guerra. Comprobar se o Che de Soderbergh é o mesmo que o de Jon Lee Anderson, e seguir a imaxinar o Che de Losantos. Facer reportaxes no xornal que non falen doutra cosa que de min, e ocultalo aos lectores: por exemplo, as consecuencias da conduta Duchovny. Lembrar o gran fracaso dos trinta: máis da metade da vida bebendo. Mercar máis gatos, coser máis deprisa. Calar sempre, escribir sempre. Non ter medo á noite nin ao espello. Bonasera, Bonasera, que carallo ves facer na voda da miña filla.
jueves, septiembre 11
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
3 comentarios:
Soledad, melancolía...Nos pasa a muchos, es que el otoño anuncia el invierno, y esto dura mucho. Me encanta la primavera. Animo, que el tiempo está loco y puede que el otoño se olvide de venir, como se olvidó de venir el verano.
No me gusta la poesía porque me suena artificial, pero me encanta tu prosa porque suena a poesía.
Gracias,
Rosa
Decir que la poesía suena artificial es como decir que el cine o la prosa suenan artificial. Dependerá de quien y cómo escriba. En líneas generales las personas suelen autodefinirse por su forma de percibir la realidad.
Publicar un comentario