Me he trasladado! Redireccionando...

Deberías ser trasladado en unos segundos. De no ser así, visita http://www.manueljabois.com y actualiza tus enlaces, gracias.

viernes, noviembre 23

Televisión


.

Triunfou en Youtube un vídeo de Diario de Patricia (retirado hai dous días por Antena 3) no que se presenta a todo o mundo borracho: as imaxes e as voces son reais, pero as últimas están distorsionadas. O curioso é que nada renxía alí: parecía o ton axeitado da tertulia. Fixo moita graza o asunto ata que hai uns días un dos participantes do programa lle cortou o pescozo á súa ex noiva. O rapaz pedira á cadea que levara a rapaza invitada porque quería pedirlle perdón. Foi algo máis: el cravou os xeonllos no plató e pediulle, de paso, matrimonio. Unha decisión un tanto arriscada: xa non era a súa noiva. Pero a humillación durou bastantes segundos. Un tipo tirado no chan diante da rapaza á que ama na televisión é algo que non gusta ver a ninguén. A pobre non sabía onde meterse. Non atopou nin forza para mover un pouco a perna e apartar o que tiña diante. Disque aí se decidiu o seu destino. Non creo. Se dixera que si quizais gañase só un pouco máis de tempo. O amor do home caera xa no inferno das baixas paixóns: posesión, celos e morte. De alguén que monta algo así na televisión xa non hai que esperar nada bo. A pena foi a de Diario de Patricia: que pase algo así é unha desgraza terrible, pero a historia era deles. Tiñan o principio. Merecían a exclusiva do final.

8 comentarios:

breogain dijo...

A televisión estase a converter en algo repugnante, un escaparate do peor do ser humano, onde podemos ve-lo peor de cada casa e o diario de Patricia é un de tantos exemplos, iso de levar á xente enganada para facerlle unha historia destas deberia ser punible cando menos, xa non hai respeito pola xente, quén son eles para meterse na miña vida se eu non quero, quén é Antena 3 ou calqueira outra canle para airea-la miña vida sen o meu consentemento...? Gran Hermano, El tomate, la noria... o morbo vende, o morbo por desgracia gusta á xente, querémonos meter na vida e na casa dos demais sen que se den conta e iso é repudiable, estaba claro que isto pasou e voltaria a pasar, hoxendia na televisión e na vida todo vale, polo visto.

un saúdo.

Portorosa dijo...

Son unos hijos de puta. Y lo son todos los días, aunque nadie mate a nadie.

Y no sé ya ni si nos merecemos que alguien nos cuide, que mire por nosotros y regule todo eso, o no, o seguir rebozándonos en lo único que parece gustarnos. Basura.

Un saludo, Manuel.

M. dijo...

Estou profundamente dacordo con vós. "Lo son todos los días": e porque pola noite descansan. Apertas.

Anónimo dijo...

En primer lugar, la niña esta da más miedo que la hija de Franco ensalzando las virtudes del régimen. Ni yo cuando era pequeño y me tenía que aprender las lecciones de memoria era tan bueno... Lo tiene todo: mensajes claros y concisos (sujeto, verbo y predicado), mejor dicción que muchos políticos, más proyección que José Ramón de la Morena y el desparpajo de Juanca. Y después se quejan de la educación. Esta niña acabará abofeteando a líderes mundiales como su compatriota chavista. Tiempo al tiempo...
Por otra parte, no estoy nada de acuerdo con lo de la basura televisiva. Con todos mis respetos, es un tema tan recurrido y del que todo el mundo utiliza que ya ha perdido significante, significado y contenido.
Por cierto, si todavía creéis que la gente va engañada a los platós de televisión es que vivís en los tiempos pre GH1. No veo que la gente que cobra por sentarse en el Diario de Patricia sea tonta. Nunca se debe menospreciar al 'palurdiño' de aldea... Al final acaban siendo presidentes y presentando programas de televisión...

Serafín Alonso

PD. Por cierto, y siguiendo el ejemplo de las verduleras de la Plaza de Abastos... Que es eso de que Aznar abandona la 'Botella'?

M. dijo...

Aaaah... ¡Amigo Fin, y yo mordiéndome la lengua! En la estadísticas de Statcounter alguien entró por aquí preguntando en Google: "Aznar rubia". Curioseando, dí con un blog que dice esto: http://republicadebarataria.blogspot.com/2007/11/apuntes-al-natural-privados-y-polticos.html

Vayan, vayan, que esto es un blog serio y aquí tomatadas las justas.

(A mí, por cierto, también me contaron -en la calle- la historia de una rubia americana. Me temo otra 'cayetanada'. O hay alguien en este país que se aburre mucho o estuvimos defendiendo en la calle la familia tradicional para nada).

Beizóns, beizóns.

Y sobre programas de televisión, aquí un post precioso de mi nuevo blog favorito:

http://pachidepoo.blogspot.com/2007/03/es-ta-es-una-de-esas-cosas-que-tengo.html

M. dijo...

Oye, y a propósito de la tele... Que hay de todo, eh? Que la miseria se ciñe estrictamente a la manipulación engañosa y pagada de esos realitys. O al bodrio nuestro de cada día de nuestras encantadoras vidas privadas.

Que quiero decir que a mí me gusta mucho mucho mucho Muchachada Muchachada Muchachada Nuí (¡Nuí!)

M. dijo...

Nada, Fin: dile a las del Mercado que dejen de buscar en Google...

Aznar y Botella desmienten "rotundamente" las noticias sobre su separación

El ex presidente del Gobierno José María Aznar y su esposa Ana Botella han hecho público un comunicado en el que califican de "falsas" y de "calumnias" las informaciones sobre su supuesta separación y en el que consideran que forman parte de una "campaña permanente de intento de desprestigio personal". El matrimonio Aznar respondía así los rumores sobre su supuesta separación que han aparecido en diversos programas de televisión y radio, concretamente en el espacio que dirige María Teresa Campos en Punto Radio y en el programa de telebasura de Telecinco "Aquí hay tomate".

Julio Torres dijo...

Os reality shows deberían desaparecen e sobre todo de franxas de horario infantil: ¿que queremos que os nosos fillos se educan no que ven tamén na televisión cando deberían estar vendo un barrio sésamo, un libro gordo de petete ou debuxos animados ou series acordes á súa idade e exentas de violencia e falta de educación?